Wyniki wygrywajki!

Witajcie,
przepraszam, że recenzje nie pojawiają się tak często i bardzo rzadko odwiedzam Wasze blogi. Niby druga gimnazjum to nic specjalnego, jednak jakimś cudem cały czas chodzę zaganiana.Nadrobię to w weekend, obiecuję. Wtedy również powinna się pojawić recenzja "Czasu tajemnic".
Teraz przejdę do o wiele bardziej interesującej Was części notki. Mianowicie do wyników. Dzięki uprzejmości IW Erica miałam do rozdania aż trzy egzemplarze książki "Crimen". Z powodu tego zaganiania i zmęczenia nie ma fotorelacji jednak przyrzekam, że wszystko odbyło się zgodnie w regulaminem. A zwycięzcami są...
GRIZZLY
EJDŻITA49
DUSIA
Gratuluję, dziewczyny.
Proszę o kontakt na mojego maila pudelko-czekoladek@wp.pl

23 komentarze:

  1. Gratuluję dziewczynom :) A co do "Czasu tajemnic", czeka na swoją kolejkę u mnie na półce, już nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, naprawdę? :) Nie wierzę...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serio? O.o Kurczę. Faaajnie. I dzięki. ♥
    Już ci pisze me dane na mejla. xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno druga gimnazjum jest najgorsza. Też cierpię na wieczne zalatanie :C Gratulacje dla osób, które wygrały! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i dziękuję za zabawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rany, ale niespodzianka! Dziękuję za wiadomość, już wysyłam maila ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nn i ogłoszenie na [os-meus-libros] :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie pamiętam, czy brałam w tym udział. ;D No nic. ;p Wróciłam. A zwycięzcom gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. To i ja się przyłączam do gratulacji!

    OdpowiedzUsuń