30 dni z książkami - odsłona XVII-XIX


Twoja ukochana książka, która już nie można kupić
 Żyjemy w takich czasach, że kupić można praktycznie wszystkie książki,  a ja jestem takim rocznikiem, który tych zaginionych raczej nie czytał i nie miał okazji się w nich zakochać, dlatego pytanie jest bardzo trudne. Jednak od dawna marzy mi się książka, która co prawda kupić można jednak po takich cenach i tak rzadko, że dla mnie jest niedostępna. To "Pani z Cranford" E.Gaskell


Książka, dzięki której zmieniłaś zdanie na jakiś temat
Jak by to powiedział Bardzo Doświadczony Przez Życie Człowiek, jestem w takim wieku, że poglądy zmieniam bardzo często, mój umysł cały czas się kształtuje. Czy to prawda, nie wiem, jednak co do samej zmiany, moje poglądy przybrały trochę inny tor po lekturze "Małgorzata Gutkowska-Adamczyk rozmawia z czytelniczkami Cukierni pod Amorem" (a raczej w jej trakcie).

6 komentarzy:

  1. Ani jednej ani drugiej nie czytałam, ale to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. również i mi te dwie książki nic nie mówią o.o
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam żadnej z przytoczonych przez ciebie książek, więc trudno mi cokolwiek powiedzieć w tej kwestii. Odnośnie "Małgorzata Gutkowska-Adamczyk rozmawia z czytelniczkami Cukierni pod Amorem" to wydaje się bardzo interesująca i chyba na nią się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż szkoda, że nie można kupić tej pierwszej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Parę razy próbowałam czytać "Cukiernię pod Amorem", ale nigdy jeszcze nie przeczytałam książki do końca, chyba po prostu nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale wyglądają interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń